Vi bruger cookies for at forbedre vores service og dit besøg på vores hjemmesider.
Læs mere om, hvilke vi benytter i vores Privatlivs- og Cookiepolitik
{{tab.title}}
Vi tror på, at teleløsningen bliver mest optimal igennem en tæt dialog omkring jeres behov. Derfor har vi valgt at samarbejde med forhandlere i hele Danmark, hvilket betyder, at I kan få en lokal forhandler, som er tæt på jer, og som forstår jeres forretning. Vi tror ikke på, at erhvervstelefoni er noget, som skal bestilles over nettet, men derimod, at den bedste service ydes ved at have en lokal forhandler tæt tilknyttet. I kan kontakte Flexfone via vores hjemmeside, hvor vi vil sætte jer i kontakt med en lokal forhandler.
Alle vores forhandlere er certificeret Flexfone forhandlere og har i den forbindelse været igennem et grundigt oplæringsforløb. De står altid klar til at yde support og hjælper jer med hele implementeringen af teleløsningen. Er der noget, som jeres forhandler ikke kan hjælpe med, står Flexfone naturligvis klar til at hjælpe til.
Vores forhandlere er altid klar til at komme forbi til en uforpligtende snak. De kan afdække jeres behov, fortælle jer om alle mulighederne og til sidst levere et specifikt tilbud til jer.
Det kan I sagtens, og de bliver konfigureret således, at når I modtager telefonerne, skal I blot tilslutte dem internettet, og telefonerne vil derefter være klar til brug. Når I tilslutter telefonerne til internettet, vil der stå et navn i displayet, som gør, at I let kan finde ud af hvilke telefoner, der tilhører de enkelte medarbejdere.
Vi har valgt at bruge TDC som vores netværksleverandør. Dette har vi gjort, da TDCs netværk har den bedste dækning i Danmark, og vi kan derfor sikre vores kunder en endnu bedre oplevelse, når de skal bruge deres mobiltelefoner.
Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre over til Flexfone, eller ønsker nye numre, så sender vi nye simkort ud til jer, som er tilkoblet TDCs netværk. Vi sender de nye simkort afsted med det samme, så I ikke risikerer at stå uden dækning på jeres mobiltelefoner, når flytningen er trådt i kraft. De nye simkort passer til alle mobiltelefoner.
I samarbejde med jeres forhandler fastlægges en dato for, hvornår I gerne vil være aktiv kunde hos Flexfone. Hvis I er bundet af et abonnement hos et andet firma, kan vi flytte datoen for, hvornår jeres abonnementer hos Flexfone skal være aktive. Dermed er overgangen til Flexfone uden risiko, da I ikke risikerer at være uden telefoni i overgangsperioden.
Jeres forhandler sørger for, at alt fungerer på aktiveringsdatoen. Selve aktiveringsdatoen bliver fastlagt sammen med forhandleren og jer.
Nej, vi står for flytningen af alle jeres nuværende numre, så de er klar på aktiveringsdatoen. Jeres medarbejdere skal blot udskifte SIM-kort i deres mobiltelefoner. Vores system er lavet således, at det hele kan være opsat og testet på adressen, inden overgangen træder i kraft. Dermed sikrer vi, at alt virker, når overgangen til Flexfone er fuldført.
Nej, I skal ikke gøre noget, da vi står for at opsige jeres nuværende løsning. Når I skifter til Flexfone, vil vi sørge for, at jeres tidligere løsning bliver opsagt og flyttet den dato, I har ønsket. Så I skal ikke løfte en finger, da vi gør al arbejdet.
I kan sagtens få en ren mobilløsning, der indeholder alle de samme funktioner, som vores teleløsninger der inkluderer én eller flere bordtelefoner. Vi kan sørge for at lægge flere numre ud på de enkelte mobiltelefoner, så I ikke mister de numre, I har i forvejen på jeres bordtelefoner.
Det kan I sagtens. Vi har lavet en tæt integration mellem bordtelefoner og mobiltelefoner i vores teleløsning. Det vil sige, at man som kunde hos Flexfone kan have både mobiltelefoner og bordtelefoner samlet i én løsning.
Vi understøtter i dag en række telefoner fra LG, Snom og Yealink. Hvis I er tvivl, så lad vores forhandlere tage et kig på, hvilke bordtelefoner I har og derefter bedømme, om det er muligt, at jeres telefoner kan være en del af løsningen.
Vores Myfone applikation kan hentes i Apples App Store & Androids Google Play. Det nemmeste er, at gå op i søgefeltet og skrive "Myfone" og dernæst trykke på app'en. App'en bliver automatisk downloadet, hvor den efterfølgende installerer sig selv.
iOS 10.0 eller en nyere version. Ældre versioner af iOS er ikke kompatible med alle app'ens funktioner.
Android 5.0 eller en nyere version. Ældre versioner af Android er ikke kompatible med alle app'ens funktioner.
App'en er gratis og kan downloades i Apples App Store & Google Play.
Nej, det koster ikke ekstra at benytte Myfone app'en. Du skal dog være opmærksom på forbruget af data, som er ca. 10MB om måneden ved normalt brug.
Du skal være kunde hos Flexfone for at bruge Myfone app'en. Derudover skal du have en Myfone bruger, som kan oprettes på www.myfone.dk, hvor du klikker på ”Ny bruger” og indtaster dit telefonnummer. Herefter bliver du ringet op og får en firecifret kode, som du skal benytte ved første log ind.
Nej, funktionalitet og design er ens, om du bruger den ene eller den anden smartphone.
Når du har downloadet app'en i Apples App store eller via Google Play, og den dernæst er installeret, så vil app'en være helt klar til brug.
Det er ikke et krav, at du har 3G/4G dækning på din telefon for at benytte Myfone app'en. Du skal dog være opmærksom på, at telefonen skal have adgang til enten EDGE, GPRS eller Wi-Fi for at hente data. App'ens opkaldsfunktioner kan ikke bruges over EDGE, da EDGE ikke tillader samtaler og dataforbrug på samme tid. Vi anbefaler dog, at du som minimum har 4G på din smartphone, så du får den bedste brugeroplevelse.
Vores Myfone app har et meget lille databrug, men det påvirkes naturligvis af, hvor meget du bruger den. Hvis du bruger den regelmæssigt, vil den cirka bruge 10MB. pr. måned.
Det er muligt at tilkøbe en datapakke, hvis du fx går meget på nettet med din smartphone. Dermed er du sikret en fast mængde data hver måned til en fast pris.
Vi benytter TDC som vores netværksleverandør. Det betyder, at du bruger deres mobil GSM netværk, hvad enten du ringer fra app'en eller fra telefonens egen opkaldsfunktion.
Nej, det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at benytte vores Myfone app i udlandet.
Taksten er helt den samme, og har du en mobilpakke, vil app'en naturligvis benytte den.
Nej, det er desværre ikke muligt at få den til at åbne automatisk. Både i Android OS & iOS skal du blot trykke dig ud af opkaldsskærmen, ved hjælp af "hjemmeknappen", og derefter gå ind i app'en. Det kan kun fungere på denne måde, da man ikke må skifte den originale "kaldsfunktion" ud.
Nej, vi har pakket de traditionelle tastekoder ind i simple genveje, så du kan aktivere funktionerne med bare få klik. De gamle tastekoder ligger dog stadigvæk i vores system, så hvis du ikke ønsker at benytte app'en, eller ikke har mulighed for det, så kan du stadigvæk bruge de gamle tastekoder.
Flexfones hjemmesider (herunder Myfone.dk) er testet og virker på de to seneste versioner af ovenstående browsere. Ovenstående browsere skal benyttes på enten PC eller Mac, og det er nødvendigt, at du som minimum benytter Windows 7 eller Mac OS X 10.7.
Der kan være andre/ældre browsere, hvor Flexfones hjemmesider virker, men dette kan vi ikke garantere. Vi anbefaler derfor, at du benytter den nyeste version af Google Chrome eller Mozilla Firefox til enten PC eller Mac.
*I Firefox kan der ikke differentieres mellem lydenheder. Det vil sige, at samtalelyd og ringetone afspilles fra den samme lydenhed, fx et headset.
**Generel funktionalitet på Myfone.dk understøttes i disse browsere, men softphone-funktionalitet understøttes ikke.
Vi tester ikke brug af fjernskriveborde, da der er mange netværksmæssige restriktioner, som ligeledes kan variere. Vi kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider fungerer ved brug af fjernskriveborde fx. Citrix.
Vores storskærmsmodul virker på alle digitale skærme. Vores storskærmsmodul er browserbaseret og kan derfor benyttes med de browsere og styresystemer, som vi anbefaler ovenfor.
Til at styre storskærmsmodulet på en skærm anbefaler vi, at man tilkobler en computer, en Chromebit eller en Raspberry Pi og derudover sørger for, at den er opdateret med den nyeste browser.
Vi tester ikke brug af browsere på tablets og mobiltelefoner og kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider fungerer optimalt på disse.
Vi tester kun med de mest almindelige browsere og styresystemer som vist ovenfor. Vi kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider virker i andre browsere og styresystemer. Det betyder dog ikke, at vores hjemmesider ikke kan virke i andre browsere og styresystemer.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.