- Alle funktioner
- Åbningstider
Med funktionen Åbningstider kan I selv indstille, hvornår jeres telefonsystem skal være åbent eller lukket for indgående opkald. Det betyder, at jeres kunder altid får hjælp, når I har åbent og får besked, hvis I har lukket.
Eksempel (Inden for normal åbningstid):
”Velkommen til IT-Biksen, du har nu følgende valgmuligheder...”
Eksempel (Uden for normal åbningstid):
”Du har ringet til IT-Biksen uden for vores normale åbningstid, som er mandag til torsdag fra 08:00 til 16:00, fredag fra 08:00 til 14:00 samt lørdag fra 09:00 – 12:00. Ved hastesager kan vores vagt kontaktes på +45 86 11 XX XX”.
Undtagelser til den normale åbningstid kan tilføjes sådan at helligdage, den årlige statusoptælling eller dage med teambuilding følger sit eget flow. Sker en akut ændring i åbningstiden kan Variabelt kaldsflow med fordel benyttes.