Kom godt i gang med jeres nye teleløsning fra Flexfone

Sammen med vores 50 landsdækkende forhandlere er vi altid klar til at hjælpe jer!

Mest stillede spørgsmål

Vi tror på, at teleløsningen bliver mest optimal igennem en tæt dialog omkring jeres behov. Derfor har vi valgt at samarbejde med forhandlere i hele Danmark, hvilket betyder, at I kan få en lokal forhandler, som er tæt på jer, og som forstår jeres forretning. Vi tror ikke på, at erhvervstelefoni er noget, som skal bestilles over nettet, men derimod, at den bedste service ydes ved at have en lokal forhandler tæt tilknyttet. I kan kontakte Flexfone via vores hjemmeside, hvor vi vil sætte jer i kontakt med en lokal forhandler.
Alle vores forhandlere er certificeret Flexfone forhandlere og har i den forbindelse været igennem et grundigt oplæringsforløb. De står altid klar til at yde support og hjælper jer med hele implementeringen af teleløsningen. Er der noget, som jeres forhandler ikke kan hjælpe med, står Flexfone naturligvis klar til at hjælpe til.
Vores forhandlere er altid klar til at komme forbi til en uforpligtende snak. De kan afdække jeres behov, fortælle jer om alle mulighederne og til sidst levere et specifikt tilbud til jer.
Det kan I sagtens, og de bliver konfigureret således, at når I modtager telefonerne, skal I blot tilslutte dem internettet, og telefonerne vil derefter være klar til brug. Når I tilslutter telefonerne til internettet, vil der stå et navn i displayet, som gør, at I let kan finde ud af hvilke telefoner, der tilhører de enkelte medarbejdere.
Vi har valgt at bruge TDC som vores netværksleverandør. Dette har vi gjort, da TDCs netværk har den bedste dækning i Danmark, og vi kan derfor sikre vores kunder en endnu bedre oplevelse, når de skal bruge deres mobiltelefoner.
Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre over til Flexfone, eller ønsker nye numre, så sender vi nye simkort ud til jer, som er tilkoblet TDCs netværk. Vi sender de nye simkort afsted med det samme, så I ikke risikerer at stå uden dækning på jeres mobiltelefoner, når flytningen er trådt i kraft. De nye simkort passer til alle mobiltelefoner.
I samarbejde med jeres forhandler fastlægges en dato for, hvornår I gerne vil være aktiv kunde hos Flexfone. Hvis I er bundet af et abonnement hos et andet firma, kan vi flytte datoen for, hvornår jeres abonnementer hos Flexfone skal være aktive. Dermed er overgangen til Flexfone uden risiko, da I ikke risikerer at være uden telefoni i overgangsperioden.
Jeres forhandler sørger for, at alt fungerer på aktiveringsdatoen. Selve aktiveringsdatoen bliver fastlagt sammen med forhandleren og jer.
Nej, vi står for flytningen af alle jeres nuværende numre, så de er klar på aktiveringsdatoen. Jeres medarbejdere skal blot udskifte SIM-kort i deres mobiltelefoner. Vores system er lavet således, at det hele kan være opsat og testet på adressen, inden overgangen træder i kraft. Dermed sikrer vi, at alt virker, når overgangen til Flexfone er fuldført.
Nej, I skal ikke gøre noget, da vi står for at opsige jeres nuværende løsning. Når I skifter til Flexfone, vil vi sørge for, at jeres tidligere løsning bliver opsagt og flyttet den dato, I har ønsket. Så I skal ikke løfte en finger, da vi gør al arbejdet.
I kan sagtens få en ren mobilløsning, der indeholder alle de samme funktioner, som vores teleløsninger der inkluderer én eller flere bordtelefoner. Vi kan sørge for at lægge flere numre ud på de enkelte mobiltelefoner, så I ikke mister de numre, I har i forvejen på jeres bordtelefoner.
Det kan I sagtens. Vi har lavet en tæt integration mellem bordtelefoner og mobiltelefoner i vores teleløsning. Det vil sige, at man som kunde hos Flexfone kan have både mobiltelefoner og bordtelefoner samlet i én løsning.
Vi understøtter i dag en række telefoner fra LG, Snom og Yealink. Hvis I er tvivl, så lad vores forhandlere tage et kig på, hvilke bordtelefoner I har og derefter bedømme, om det er muligt, at jeres telefoner kan være en del af løsningen.