- INTEGRATIONER
- ETRACK1
Om etrack1
etrack1 er et dansk udviklet, cloudbaseret ticketsystem, der hjælper virksomheder med at opnå en effektiv drift af deres kundeserviceafdeling. Systemet kan automatisere og forenkle en lang række manuelle arbejdsopgaver, så man opnår en hurtigere behandlingstid, mindsker fejl og får færre kundehenvendelser. Integrationen mellem etrack1 og Flexfone skaber en samlet omnichannel-løsning til det moderne kundecenter uanset branche.
Forbindelser mellem Flexfone og etrack1
Automatisk søgning i etrack1 ved opkald
Når et opkald besvares, laves der en automatisk søgning i etrack1 på det telefonnummer, der ringer eller data, som kunden selv har indtastet (f.eks. kundenummer). På den måde har medarbejderen det perfekte overblik og udgangspunkt for at kunne give den bedste kundeoplevelse.
Foretag opkald i etrack1 gennem Flexfone
Hvis der er brug for opfølgning eller en kunde har bedt om at blive ringet op, kan medarbejderen foretage opkaldet direkte fra etrack1 gennem Flexfones telefoniløsning.