Om Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, tidligere kendt som Dynamics CRM, er en alt-i-en CRM-løsning fra Microsoft, der kombinerer funktioner til salg, marketing og kundeservice i en samlet platform. Systemet hjælper virksomheder med at administrere hele kunderejsen – fra potentielle leads til faste kunder – og er skabt til at styrke både kundehåndtering og kundeoplevelsen. Med Dynamics 365 får I en pålidelig løsning, som anvendes globalt og konstant forbedres af Microsofts teknologiske ekspertise.

Ved at integrere jeres Dynamics 365 med Flexfone kan jeres virksomhed opnå en effektiv forbindelse mellem telefoni og CRM. Integrationen gør det muligt for medarbejdere at få hurtig adgang til kundeinformationer og levere en bedre service, hvilket skaber en mere produktiv arbejdsdag og en bedre kundeoplevelse.

Forbindelser mellem Flexfone og Microsoft Dynamics 365

connect

Automatisk kundeopslag ved indgående opkald

Når en medarbejder besvarer et opkald, vises kundens oplysninger automatisk i Dynamics 365, så teamet hurtigt kan yde personlig service.

connect

Nem opkaldsfunktion direkte fra Dynamics 365

Med et enkelt klik på "FORETAG ET OPKALD" kan medarbejdere ringe direkte til kontakter, hvilket sparer tid og øger effektiviteten.

Over 3000 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

Få et telefonitjek
Eller bliv kontaktet