Om nps.today
Med plug & play-løsningen fra nps.today til dit telefonsystem kan du begynde at lytte til dine kunder allerede i dag og gøre kundernes feedback til en naturlig del af dagligdagen.
Automatisér udsendelse af tilfredshedsmålinger, få overblik over kundernes oplevelser og tag handling, hvor det skaber værdi. Med integrationen mellem Flexfone og nps.today er det nemt at måle, forstå og handle på kundefeedback.
Customer experience surveys baseret på NPS-metoden er den letteste måde for dine kunder at dele deres oplevelser og tilfredshed på. Det giver dig mulighed for omgående at få indsigt i, hvad der fungerer godt, og hvad du kan forbedre.
Spørgsmålene og teksten kan skræddersyes efter dine behov og sendes i dit navn og brand.
Undersøgelsens indstillinger vil sørge for, at du kun måler, når det er relevant, og at du ikke spammer kunder, du ofte er i kontakt med.
Forbindelser mellem Flexfone og nps.today
Få feedback fra kundesamtaler
Integrationen mellem Flexfone og nps.today automatiserer udsendelse af tilfredshedsmålinger efter endt opkald. Lad respondenterne kategorisere deres egne kommentarer, så du kan identificere og rapportere områder af speciel interesse og prioritere dine handlinger.