Om SuperOffice
SuperOffice CRM tilbyder et hav af integrationer, tilpasninger og tillægsmoduler, der gør det til et effektivt CRM-system. Desuden indeholder det avanceret AI- og automatiseringsfunktionalitet og øger ikke kun produktiviteten, men bidrager også til at skabe positive kundeoplevelser og opbygge lønsomme og langvarige relationer.
Forbindelser mellem Flexfone og SuperOffice
Indgående opkald
Med Flexfones telefoniintegration til SuperOffice bliver indgående opkald matchet med jeres SuperOffice-database. Ethvert nummer registreret på en virksomhed eller person i SuperOffice vil give dig adgang til alle kundens informationer, før samtalen startes. Hvis nummeret ikke findes på en kontakt, kan du tilføje det indgående opkalds nummer til en eksisterende kontakt eller oprette en ny kontakt. Der bliver også automatisk oprettet ny opkaldshistorik.
Registrer dine opkald og deres varighed som en aktivitet i SuperOffice for en opdateret aktivitetsoversigt på kontakten. Hop over på Service for at se, om kontakten, der har ringet ind, har nogen forespørgelser.
Udgående opkald
Telefoniintegrationen gør også, at du kan ringe direkte til dine kunder fra SuperOffice. Klik blot på nummeret - og opkaldet vil starte.
Opkaldet vil automatisk blive registreret under den rette kunde.
Registrer dine opkald samt varigheden af dem som en aktivitet i SuperOffice for en opdateret aktivitetsoversigt på kunden.