Køkaldshistorik på Myfone.dk

Køkaldshistorikken giver dig mulighed for at opnå et præcist og detaljeret overblik over virksomhedens køkald. Visningen er opdelt pr. dato og pr. kø, så du kan få vist køkaldshistorik for præcis de køer, som du ønsker. Det kunne f.eks. være de køer, som du selv er tilmeldt og dermed modtager opkald fra.

De primære funktioner inkluderer muligheden for at se:
  • hvem, der har ringet
  • hvem, der har besvaret et opkald
  • tidspunkt
  • varighed af samtalen
  • ventetid

Sæt en status på ubesvarede køkald

Ved ubesvarede opkald har du som agent desuden mulighed for at vise, at du aktivt håndterer eller har håndteret et ubesvaret opkald. Dette forbedrer ikke kun samarbejdet mellem agenter, men sikrer også, at køkaldene bliver prioriteret i den rigtige rækkefølge.

Håndteret-ikke-håndteret

Køkaldshistorik i Myfone-appen

Du kan også finde virksomhedens køkald i Myfone-appen. Her kan du se de samme informationer som på Myfone.dk, ligesom du kan ændre opkaldenes status. Du kan læse mere om, hvordan funktionen fungerer i Myfone-appen her

Se en virksomhedens køkalds historik i Myfone appen