På Myfone.dk og i Myfone-appen kan du se, hvem kontakten sidst har talt med - nærmere bestemt de seneste tre medarbejdere, som har besvaret opkald fra et nummer, der har ringet til en kø inden for de sidste 30 dage.

Dermed bliver det nemt og hurtigt at håndtere, hvis en kunde f.eks. ringer og beder om at tale med den medarbejder, som kunden talte med i sidste uge.

Myfone.dk

Funktionen er tilgængelig i en dropdown-menu, som aktiveres ved at trykke på tandhjulet øverst, når opkaldet er blevet besvaret fra en kø.
Her får du nemt adgang til oplysninger om de seneste tre medarbejdere, som har besvaret opkald fra dette telefonnummer samt:

  • Medarbejdernes aktuelle status
  • Tidspunkt for opkaldet
  • Den kø, der modtog opkaldet
Hvem-har-kunden-sidst-talt med Copy
Myfone-appen

I Myfone-appen vil der under kontaktens navn eller nummeret blive vist en "Sidst talt med"-knap. Når du trykker på denne knap, vil du se en oversigt over de kollegaer, som vedkommende sidst har talt med. Hvis du gerne vil omstille til eller tilføje en kollega, som kontakten sidst har talt med, kan du trykke på en kollega for at få vist flere opkaldsfunktioner.

Myfone-app-kontakt-sidst-talt-med1