Har I f.eks. kunder i Spanien og har I en spansktalende afdeling i Danmark til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver dirigeret til et spansk speak/tastemenu, hvorefter de lander i jeres spansktalende afdeling - selvom de ringer på jeres danske hovednummer.

Har I lokationer eller kunder i flere forskellige lande, så kan Flexfones landekodestyring sikre, at jeres internationale kunder mødes af jeres egen skræddersyede velkomsthilsen og tastemenu på kundens eget sprog.

Landekodestyringen kan aflæse, hvilket land kunden ringer fra, og derved kan I bestemme, hvilket kaldsflow disse kunder kommer igennem. Samtidig kan I sørge for, at kunden bliver mødt af jeres egne speaks på lige netop det sprog, som kunden taler.

Eksempel:

Har I f.eks. kunder i Spanien og har I en spansktalende afdeling i Danmark til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver dirigeret til jeres egen velkomsthilsen/tastemenu på spansk. Herefter lander de i jeres spansktalende afdeling - uanset om de ringer på jeres danske hovednummer eller jeres udenlandske nummer.