Landekodestyring

For virksomheden med kunder i flere lande

Har I f.eks. kunder i Spanien og har I en spansktalende afdeling i Danmark til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver dirigeret til et spansk speak/tastemenu, hvorefter de lander i jeres spansktalende afdeling - selvom de ringer på jeres danske hovednummer.

Har I lokationer eller kunder i flere forskellige lande, så kan Flexfones landekodestyring sikre, at jeres internationale kunder mødes af en velkomsthilsen og en tastemenu på kundens eget sprog.

Flexfones landekodestyring kan nemlig aflæse, hvilket land kunden ringer fra og derved bestemme, hvilket sprog velkomsthilsnen og tastemenuen skal være på.

Eksempel:

Har I f.eks. kunder i Spanien og har I en spansktalende afdeling i Danmark til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver dirigeret til et spansk speak/tastemenu, hvorefter de lander i jeres spansktalende afdeling - selvom de ringer på jeres danske hovednummer.

Se alle funktioner

Se hvordan GRAM
bruger funktionerne

Over 2500 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

Prøv gratis i 30 dage Eller bliv kontaktet