Ringeprofiler

Styr hvordan dine numre opfører sig

Ringeprofiler bestemmer, hvordan dine kald opfører sig. Her ses hvordan at tre opkald til tre forskellige numre alle sammen leder til de to samme telefoner. Ringeprofiler bestemmer, hvordan dine kald opfører sig. Her ses hvordan at tre opkald til tre forskellige numre alle sammen leder til de to samme telefoner.

Tilgængelighed er altafgørende for den gode kundeoplevelse, og for at samarbejdet mellem kolleger og samarbejdspartnere glider så nemt og smertefrit som muligt. Derfor er det vigtigt, at man kan få fat på dig, uanset om du sidder på kontoret, i bilen, er på lageret eller et helt andet sted. Men samtidig skal du heller ikke forstyrres, hvis du f.eks. sidder i et vigtigt møde.

Vi har derfor udviklet intelligente profiler, som helt automatisk kan sørge for, at du ikke bliver forstyrret i et vigtigt møde, at du modtager alle opkald på din mobil, når du er på farten, og at du ikke får et arbejdsrelateret opkald, når du har fri. Profilerne kan også sørge for, at du viser dit arbejdsnummer, når du ringer med din mobil, så forretningsforbindelser ikke får dit privatnummer.

Du bestemmer naturligvis helt selv, hvordan dine ringeprofiler skal håndtere dine ind- og udgående opkald, så du altid har den mest optimale tilgængelighed for dine kunder, kolleger og samarbejdspartnere.

Du kan styre dine profiler manuelt, eller du kan lade dem skifte automatisk via dine aftaler i din Outlook-kalender eller ved hjælp af dine foruddefinerede arbejdstider, faste tidspunkter.

Dine numre ved indgående opkald

Ved indgående opkald kan du selv bestemme, hvordan dine kald skal agere. Gå til telefonsvarer: Opkald går til telefonsvarer, f.eks. når man ringer til dit arbejdsnummer, når du har fri. Viderestille til: Opkald går videre til f.eks. supportkø, når du sidder i møde.

Ved indgående opkald kan du selv bestemme, hvordan dine kald skal agere. Gå til telefonsvarer: Opkald går til telefonsvarer, f.eks. når man ringer til dit arbejdsnummer, når du har fri. Viderestille til: Opkald går videre til f.eks. supportkø, når du sidder i møde.

Dine numre ved udgående opkald

Ved udgående opkald kan du selv bestemme, hvilke af dine numre der vises. Du kan f.eks. få vist dit mobilnummer, når du ringer fra din bordtelefon eller jeres hovednummer, når du ringer fra din mobil.

Ved udgående opkald kan du selv bestemme, hvilke af dine numre der vises. Du kan f.eks. få vist dit mobilnummer, når du ringer fra din bordtelefon eller jeres hovednummer, når du ringer fra din mobil.

Profilstyret tilmelding/framelding af køér

Du kan også indstille profiler til automatisk at tilmelde én eller flere af dine telefoner til virksomhedens telefonkøér, når en bestemt profil er aktiv. Du kan f.eks. være tilmeldt kundeservicekøen, når din arbejds-profil er aktiv og automatisk undgå opkaldene til køen, når du skifter til din møde-profil.

Du kan også indstille profiler til automatisk at tilmelde én eller flere af dine telefoner til virksomhedens telefonkøér, når en bestemt profil er aktiv. Du kan f.eks. være tilmeldt kundeservicekøen, når din arbejds-profil er aktiv og automatisk undgå opkaldene til køen, når du skifter til din møde-profil. Se alle funktioner

Se hvordan GRAM
bruger funktionerne

Over 2500 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

Prøv gratis i 30 dage Eller bliv kontaktet