- Alle funktioner
- Statistik
Få vist virksomhedens data, præcis som du vil
Statistikkens funktioner
Visuelle præsentationer af data
For mange er statistik en rodet mængde data, der kan være svær at overskue, men det har vi gjort op med. Derfor er dataene visuelt præsenteret med grafer og diagrammer, så det er let at danne sig et overblik over virksomhedens kald.
Derudover er statistikken inddelt i overskuelige menupunkter, som gør siden brugervenlig og dataen overkommelig.
Følg udviklingen
Ved at sammenholde forskellige perioder med hinanden, kan I hurtigt danne jer et overblik over udviklingen i forbindelse med virksomhedens kald.
Du kan sammenligne dage, uger, måneder eller år med hinanden, for at få det bedste sammenligningsgrundlag, som du kan bruge i fremtidig planlægning.
Filtrér data
Du kan nemt filtrere mellem både afdelinger, medarbejdere og kaldstyper, så du hurtigt kan finde frem til præcis og konkret data.
Derudover kan du i rapporterne filtrere på baggrund af medarbejderes enheder.
Abonner på rapporter
Du kan vælge at få tilsendt detaljerede rapporter over virksomhedens kald. Du kan f.eks. vælge en rapport over hovednummeret, medarbejdere eller en bestemt kø.
Abonnerer du på rapporter, får du automatisk tilsendt de valgte rapporter enten som mail eller via FTP.
Data i overskuelige kategorier
Dyk ned i kaldsstatistik over...
Hele virksomheden
Du får nemt et overblik over alle virksomhedens kald. Hvor mange ind- og udgående kald I har, og hvor ofte I ringer internt.
Køkald
Dyk ned i detaljeret statistik over virksomhedens forskellige telefonkøer, og håndteringen af kaldene til den enkelte kø.
Medarbejdere
Sortér dataene på baggrund af medarebjdere eller deres enheder for at få et indblik i deres brug af virksomhedens telefoni.
Se live statistik på jeres Wallboard
Daglig statistik med Wallboard
Med et wallboard fra Flexfone har du et overblik over den daglige statistik på bl.a. antal besvarede og ubesvarede kald og gennemsnitlig ventetid i telefonkøerne. På den måde har du og dine kollegaer hele tiden et overblik over, hvordan I præsterer på telefonerne, og det er nemt at se, hvor mange medarbejdere der er optaget, og hvor mange der er ledige og kan besvare opkaldene.
I kan designe wallboardet, så det viser den information, som I har behov for, men også så det passer til jeres brand.