Opsæt nemt en tastemenu i Flexfones telefonsystem. Billedet viser et eksempel af hvordan en tastemenu kan opsættes til at gå til kundeservice hvis man taster 1, salg hvis man taster 2 og et speak der forklarer åbningstiderne hvis man taster 3.

En tastemenu sparer jeres kunder for tid, fordi de får fat i de medarbejdere, som kan hjælpe dem. Samtidig undgår jeres medarbejdere unødig håndtering af opkald, der ikke var tiltænkt dem.

I bestemmer selv, hvordan tastemenuen skal opsættes, og I kan selv ændre den løbende.

Har I f.eks. en salgs-, kundeservice- eller administrationsafdeling, kan I få en tastemenu, som dirigerer kunderne hen til præcis den afdeling de måtte ønske. Et andet eksempel kan være, at I ønsker at optage support-kald, men gerne vil give kunderne mulighed for at fravælge dette. Her kan en tastemenu bruges til at adskille disse fra hinanden.

En tastemenu fra Flexfone er et stærkt værktøj til at effektivisere jeres daglige kundebetjening.