Webopslag er et stærkt værktøj til medarbejderne, der f.eks. besvarer opkald fra kunder. Når du benytter Myfones softphone, kan du både manuelt eller automatisk slå telefonnumre op i jeres andre systemer for lynhurtigt at få de nødvendige informationer om kunden, der ringer. På den måde sparer du både tid og unødvendige klik.
Har du aktiveret automatisk webopslag, laves der et opslag i dit valgte system med det samme, du besvarer et opkald.
Du slipper altså for både at skifte mellem faner/systemer, og du slipper for at klikke dig frem til de relevante oplysninger.
Du har også mulighed for at tilføje flere eksterne systemer, så der foretages mere end ét webopslag, når du besvarer opkaldet.
Det manuelle webopslag er for dig, der ikke har brug for, at der laves et webopslag, hver gang du besvarer et opkald.
Du har i stedet mulighed for manuelt at lave et webopslag i dit ønskede system via opkaldsboksen på Myfone. Med kun to klik slår du nummeret op i det eksterne system.
Du kan lave et manuelt webopslag via Myfone på et hvilket som helst tidspunkt under et igangværende opkald.
Den teleansvarlige kan tilføje webopslag for hele virksomheden, hvorefter den enkelte medarbejder har mulighed for selv at vælge, hvordan de ønsker at bruge webopslaget i Myfone - enten manuelt eller automatisk.
Du kan også benytte en kombination, hvor du f.eks. har et automatisk webopslag til virksomhedens CRM-system og et manuelt webopslag til jeres økonomisystem, som du kan benytte, når det er nødvendigt.