Med Myfones viderestilling kan du viderestille dine opkald til enten en kø, landekode, speak, tastemenu, telefonnummer, variabelt kaldsflow, åbningstid eller eksternt nummer.

Du kan nemt opsætte din egen viderestilling på Myfone.dk. Uanset om du har et eller flere numre, er det nemt at styre.

Hvis du f.eks. er til møde, kan du via Myfones Profiler gøre sådan, at alle indgående opkald viderestilles til en kollega, så dem, der ringer til dig, ikke ringer forgæves.

Det er ikke kun kollegaer, du kan viderestille til. Du kan også viderestille til funktionerne herunder.

Viderestilling til kø

Hvis du gerne vil viderestille alle dine kald til f.eks. en kundeservicekø eller salgskø, kan du også nemt gøre det på Myfone.dk

Viderestilling til landekode

Hvis du får et opkald fra f.eks. Sverige, kan du via viderestilling til landekode få Myfone.dk til at lede alle svenske opkald til en bestemt kø eller åbningstid. Dette er især nyttigt, hvis din virksomhed har flere udenlandske lokationer. Flexfones løsning er derfor også en god teleløsning til virksomheder med flere internationale lokationer, da det nemt kan sættes op til at understøtte dette behov.

Viderestilling til speak

Hvis du gerne vil viderestille dine opkald til et speak, der fortæller, hvem der er ringet til, kan du også gøre dette under viderestilling.

Viderestilling til tastemenu

Hvis du gerne vil have, at dem der ringer skal have mulighed for at vælge en specifik afdeling eller kø, kan du vælge viderestilling til tastemenu under viderestilling.

Viderestilling til telefonnummer

Hvis du vælger at viderestille til en kollega, vælger Myfone, hvilket af kollegaens numre der skal viderestilles til. Hvis du gerne vil sikre dig, at din kollega bliver ringet op på et specifikt nummer, kan du benytte dig af viderestilling til telefonnummer under viderestilling.

Viderestilling til variabelt kaldsflow

Variabelt kaldsflow giver dig mulighed for at bestemme, hvordan et kald skal viderestilles ved et tryk på en knap.
Med variabelt kaldsflow kan I f.eks. åbne tidligere, end hvad jeres åbningstider bestemmer.

Viderestilling til åbningstid

Åbningstid giver mulighed for at bestemme, hvad der skal ske med et kald i et bestemt tidsrum. Dette bruges ofte af virksomheder, hvor man ønsker, at kunder bliver mødt af en besked om, at virksomheden har lukket, og hvornår de har åbent igen. Du kan vælge at viderestille alle dine opkald til Åbningstid, hvis de f.eks. ringer, når du har fri.

Viderestilling til eksternt nummer

Hvis du gerne vil have, at der skal ske en viderestilling til et eksternt nummer, som ikke er til en kollega, men måske en ekstern samarbejdspartner, kan dette gøres med viderestilling til eksternt nummer.