Omstillingsbord

Receptionistens uundværlige telefoniværktøj

Under et aktivt opkald kan receptionisten klikke ind på den medarbejder, som opkaldet skal viderestilles til og udføre både direkte og overvåget omstilling til vedkommende. Under et aktivt opkald kan receptionisten klikke ind på den medarbejder, som opkaldet skal viderestilles til og udføre både direkte og overvåget omstilling til vedkommende.

I mange virksomheder er der medarbejdere, som visiterer de indgående kald og beslutter hvem, der er den rette modtager af kaldet. Dertil er omstilling af opkald en nødvendighed.

I Flexfones løsning agerer Myfone.dk omstillingsbord. Her kan receptionisten nemt finde den pågældende medarbejder og omstille ved et enkelt tryk på en knap. Herved bliver receptionistens arbejde simplere og mere visuelt, hvilket skaber en bedre oplevelse for både medarbejderen og kunden.

Se alle funktioner

Se hvordan GRAM
bruger funktionerne

Over 2500 virksomheder er allerede skiftet til Flexfone

Prøv gratis i 30 dage Eller bliv kontaktet