Med en telefonkø kan I sikre, at det er de rigtige medarbejdere, som håndterer jeres kunder, så de får en god kundeoplevelse. I bestemmer selv, hvor mange telefonkøér jeres virksomhed skal have, og hvordan disse opsættes.
Telefonkøér giver også virksomheden mulighed for, at kunder kan høre ventemusik indtil en medarbejder er ledig. I kan også indstille et Automatisk Ring mig op speak, så kunden slipper for at vente i køén og i stedet bliver ringet op, så snart én af jeres medarbejdere er ledig.
I tilmelder jer køer gennem Myfone.dk eller i Myfone app’en.
I kan tilmelde jer med hvilken som helst af jeres enheder.
I kan se hvem, hvor mange og hvor længe de har været i kø på køen. Hvis du som køadministrator vil have et bedre overblik, kan du læse mere om vores wallboard.
Hvis I vil lave en omstilling under et igangværende opkald, kan I vælge at omstille til en kø i stedet for til en kollega, som måske er optaget.
Ved en overvåget omstilling til en kø kommer I til at tale med en medarbejder, der er tilmeldt køen, før I omstiller opkaldet.